Palautusvalinta

Sinulla on mahdollisuus tehdä nämä valinnat palautusportaalissamme

Kokomuutos

✔ Automaattinen lähetys
✔ Ilmainen - ei palautusmaksua (koskee vain Ruotsia)

Lahjakorttien korvaus

✔ Ilmainen - ei palautusmaksua
✔ Digitaalinen - lähetetään sähköpostiin
✔ Täydellinen vaihtoehto, jos haluat myöhemmin tehdä uuden tilauksen

Hyvitys maksutavalle

- 69 SEK / 7 euron palautusmaksu

Tärkeää tietoa

Tärkeää tietoa sinun ja meidän palautusprosessin helpottamiseksi.

• Kaikki tarrat ovat paikallaan
• Lähetetään takaisin vaatepussiin
• Ei ole pesty
•Ei saa tuoksua esimerkiksi hajuvedeltä tai savulta
• Ei saa olla likainen tai siinä ei saa olla tahroja meikistä tai deodorantista
• Älä käytä eläimenkarvoja, sillä se voi aiheuttaa allergioita

Mikäli tuote ei täytä alkuperäisen kunnon vaatimuksia, hyvitetään 30 % tuotteen hinnasta. Mikäli tuotetta ei lähetetä takaisin vaatepussissa, pakkauksessa tai ilman etikettejä, maksua ei palauteta.

Kyllä, tarjoamme ilmaisia ​​kokomuutoksia Ruotsissa.

Ruotsin ulkopuolella koon muutoksista peritään maksu. Näet maksun palautusportaalissa.

Valitettavasti emme tarjoa tuotteiden vaihtoa. Jos haluat vaihtaa mallia ja/tai väriä, suosittelemme, että valitset palautusta rekisteröidessäsi rahan palautuksen lahjakortilla. Tällöin et maksa palautusmaksua. Tämän jälkeen voit käyttää lahjakorttia uudessa tilauksessasi.

Huomaathan, että lahjakortti lähetetään vasta, kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty.

Kun käsittelemme palautuksesi, sinulta veloitetaan palautusmaksu Ruotsissa 69 SEK ja kaikista Ruotsin ulkopuolisista maista 7 euroa. Jos valitset lahjakortin hyvityksen, palautusmaksu on ilmainen.

Kun palautat yhden tai useamman tuotteen "osta 3 maksa 2:sta" -tarjouksesta, tarjous päättyy ja maksat normaalihinnan säilyttämistäsi tuotteista. Jos lähetät takaisin yhden kolmesta tuotteesta, et saa hyvitystä. Jos lähetät takaisin kaksi kolmesta tuotteesta, saat rahat yhdestä. Jos palautat kaikki tuotteet, saat hyvityksen kahdesta maksamastasi tuotteesta.

Haluatko mainostaa/valittaa tuotteesta?

Jos sinun on valitettava tai valitettava tuotteesta, koska se on vaurioitunut tai koska olet saanut väärän tuotteen, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Ota yhteyttä osoitteeseen hello@relode.se ja anna seuraavat tiedot:

  • Lyhyt kuvaus asiasta
  • Tilausnumero
  • Tuotteen nimi
  • Liitä mukaan myös kuva tuotteesta, jossa vaurio näkyy selvästi

Muista, että reklamaatio on tehtävä kohtuullisessa ajassa vahingon havaitsemisesta, joka kuluttajan ostolain mukaan on kahden kuukauden kuluessa. Vaurion tulee olla tuotantovirhe, eikä se saa olla kulumisesta johtuvaa vauriota. Esimerkiksi vaatteen keskellä oleva reikä ei ole tuotantovirhe, vaan kulumisvaurio. Jos valituksesi hyväksytään, tuotteesi korvataan uudella tai vastaavalla tuotteella. Jos tämä ei onnistu, hyvitetään sen sijaan. Pyrimme aina löytämään luovia ratkaisuja varmistaaksemme, että asiakkaamme ovat mahdollisimman tyytyväisiä.