Muistatko salasanasi?
RELODESSA OSTOKSEN PITÄÄ OLLA HELPPOA JA TURVALLISTA!
Seuraavaan tekstiin olemme keränneet tietoja mm. toimituksista, maksuista ja peruuttamisoikeudesta; kaikki, jotta sinä asiakkaana koet, että meillä on helppoa ja turvallista tehdä ostoksia.
Tavoitteenamme on jatkuvasti kehittää valikoimaamme uusilla tuotteilla ja väreillä. Jos sinulta puuttuu jokin tuote valikoimastamme tai sinulla on jännittävä idea uudesta tuotteesta, jonka haluat meidän lanseeraavan? Haluamme ottaa asiakkaamme mukaan tuotekehitykseen ja siksi pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ehdotuksillasi.
KÄYTTÖEHDOT
Nämä yleiset käyttöehdot koskevat tilauksia osoitteessa www.relode.se (jäljempänä "verkkosivusto"), jota ylläpitää RELODE AB, VAT SE559003314701 (jäljempänä RELODE / me / meidän / me). Koska näitä ehtoja voidaan päivittää ja muuttaa, pyydämme sinua lukemaan ehdot ennen jokaista uutta tilausta.
TIETOJA RELODE.SE:stä
Kaikki verkkosivuston sisältö, mukaan lukien suunnittelu, teksti, piirrokset, valokuvat, logot, kuvat ja videot, on RELODEn tai toimittajiemme omaisuutta, ja kaikki sivustolla mainitut, näytettävät tai millä tahansa tavalla mainitut tuotemerkit ja/tai yritysten nimet ovat yhtiön omaisuutta. vastaavat merkit. Sivustoa ja sen sisältöä saa käyttää vain henkilökohtaisiin ja ei-kaupallisiin tarkoituksiin.
Mitään verkkosivustolla olevaa ei tule tulkita epäsuorasti, esto- tai muulla tavalla minkään lisenssin tai oikeuden myöntämiseksi verkkosivustolla olevan materiaalin käyttämiseen, paitsi lain sallimassa laajuudessa, ilman kirjallista lupaamme tai kolmannen osapuolen kirjallista suostumusta. omistaa oikeudet verkkosivustolla näkyvään materiaaliin. Sivusto ja sen sisältö tarjotaan "sellaisenaan" ilman takuuta. RELODE mitätöi kaikki takuut mistä tahansa syystä niin kauan kuin sovellettavat lait sen sallivat.
OSTA RELODE.SE
Jotta voit tehdä ostoksia osoitteessa Relode.se, sinun on oltava 18-vuotias tai sinulla on oltava vanhemman tai huoltajan hyväksyntä.
Kun tilaat jotain Internetin kautta, ostosopimus on voimassa siitä hetkestä lähtien, kun saat vahvistussähköpostin RELODElta. Yleensä vahvistus lähetetään välittömästi, mutta tilauksen tekemisestä voi kulua jopa 24 tuntia. Jos et saa tilausvahvistusta tai jos jokin on mennyt pieleen ja haluat peruuttaa tilauksesi, ota meihin yhteyttä osoitteeseen hello@relode.se.
Maksut voidaan suorittaa seuraavilla maksutavoilla:
HINNAT
Kaikki sivulla ilmoitetut hinnat sisältävät Ruotsin arvonlisäveron 25 %. Vastaanottavan maan viranomaiset voivat maan lainsäädännöstä riippuen periä maksuja, tulleja ja veroja. Asiakkaan tulee maksaa nämä maksut. Asiakas on itse vastuussa tällaisten tietojen hallinnoinnista ja maksamisesta, eikä RELODE näin ollen voi ilmoittaa asiakkaalle näistä maksuista.
Verkkosivustollamme olevat hinnat ovat voimassa ja pidätämme oikeuden päivittää hintoja ja kampanjahintoja verkkosivustolla milloin tahansa.
VARASTO & TUOTTEET
Varastosaldoamme päivitetään jatkuvasti, ympäri vuorokauden. Kun olet lisännyt tuotteen ostoskoriin ja siirtynyt kassalle, tuotteesi on varattu 10 minuutiksi.
Verkkosivustolla kuviemme värit voivat vaihdella esimerkiksi näyttöasetustesi vuoksi. Emme siis voi taata, että sivuston värit vastaavat tarkasti todellisia värejä.
TARJOUKSET JA TARJOUKSET
Jos palautat yhden tai useamman tuotteen "osta 3 maksa 2:sta" -tarjouksesta, tarjous peruuntuu ja maksat normaalihinnan säilyttämistäsi tuotteista.
Alennuskoodit ja muut tarjoukset koskevat vain uusia tilauksia, joten niitä ei voida soveltaa takautuvasti.
Jos palautat yhden tai useamman tuotteen tarjouksesta alennustikkailla, esimerkiksi "osta 1000 SEK ja saat 20% alennuksen", tarjous peruuntuu ja maksat tavaroista, joita pidät.
TOIMITUS
Jos teet tilauksesi ennen klo 13, tilaus lähetetään samana päivänä (koskee arkipäiviä). Poikkeuksia voi tapahtua suurten kampanjoiden aikana tai niiden jälkeen sekä yleisten vapaapäivien yhteydessä. Kassalla näet tarkalleen mitkä toimitustavat ja hinnat koskevat tilaustasi.
Ostajan vastuulla on varmistaa, että tilauksen toimitusosoite on täytetty oikein tilauksen yhteydessä. Toimitusosoitetta ei voi muuttaa tilauksen lähetyksen jälkeen. Mikäli paketti palautetaan, koska asiakas on antanut väärän toimitusosoitteen, asiakas vastaa toimitus- ja palautuskuluista. Huomaa, että RELODE ei korvaa väärän toimitusosoitteen vuoksi kadonneita paketteja.
Toimitus
Yli 800 kruunun tilauksille toimitus on ilmainen. Alle 800 SEK tilauksiin lisätään toimitusmaksu, joka näkyy kassalla. Kun olet kassalla, näet tilauksesi nykyiset hinnat ja toimitustavat.
Lunastamattomat paketit
Jos pakettia ei noudeta postista, pidätämme oikeuden veloittaa sinulta palautuslähetyksen ja 100 kruunun käsittelymaksun.
PALAUTUS JA KOON VAIHTO
Tavoitteemme on, että sinä asiakkaana olet aina tyytyväinen meiltä tekemiisi ostoksiin. Kuluttajana sinulla on aina lain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus, mutta tarjoamme 30 päivän avointa ostoa.
Avaa ostos
Kuluttajana sinulla on aina oikeus peruuttaa ostoksesi mistä tahansa syystä. Siksi tarjoamme asiakkaillemme 30 päivää avointa ostoa tilauksen tekopäivästä lukien. Kun käsittelemme palautuksesi, sinulta veloitetaan palautusmaksu 69 SEK (Ruotsin sisällä) ja 7 euroa (Ruotsin ulkopuolella).
Jos valitset lahjakortin hyvityksen, palautusmaksu on ilmainen. Tämä on täydellinen valinta, jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen mallia ja/tai väriä. Kun palautuksesi on käsitelty, saat sähköpostiisi lahjakortin. Tämän jälkeen voit käyttää lahjakorttia uudessa tilauksessasi.
Tapauksissa, joissa palautus evätään ja haluat saada tuotteen takaisin, sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Jos haluat palauttaa tuotteen, se lähetetään takaisin 99 kruunun maksua vastaan, joka kattaa toimituskulut ja muut hallinnolliset kulut.
Muista, että tuotteen on oltava alkuperäisessä kunnossa* ja että tuote on lähetettävä takaisin alkuperäisessä pakkauksessa tai vastaavassa, jotta saat täyden hyvityksen.
*Alkuperäisen kunnon katsotaan olevan, että tuote:
Mikäli tuote ei täytä alkuperäisen kunnon vaatimuksia, hyvitetään 30 % tuotteen hinnasta. Mikäli tuotetta ei lähetetä takaisin vaatepussissa, pakkauksessa tai ilman etikettejä, maksua ei palauteta.
Uimapukujen palautukset
Hygienia on tärkeä tekijä uima-asujen palautuksissa ja vaihdoissa. Tämän vuoksi olemme mukauttaneet palautus- ja vaihtokäytäntömme erityisesti uimapukumallistoamme varten.
Jokaisessa bikinihousussa ja uimapuvussa on hygieeninen muovitiiviste haarassa. Rikkoutuneella sinetillä palautettuja tuotteita ei voida palauttaa terveydellisistä tai hygieniasyistä johtuen. Jos tuote on sinetöity, sinettiä ei saa rikkoa, jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi. Tämä tarkoittaa, että oston peruuttamisoikeutesi päättyy, kun rikot sinetin.
Peruuttamisoikeus
Etä- ja toimitilojen ulkopuolisista sopimuksista annetun lain (SFS 2005:59) mukaan sinulla on kuluttajana 14 päivän peruuttamisoikeus, kun olet ostanut yritykseltä etänä. Harkinta-aika alkaa siitä päivästä, jona olet kuluttajana vastaanottanut tuotteen.
Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, sinun tulee kirjoittaa asiakaspalveluumme TÄSTÄ . Sinun on tämän jälkeen palautettava tilaus 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Katso Kuluttajaviraston peruutuslomake täältä . Tämä lomake tulee liittää, jos ostos peruutetaan.
Jos sinua on veloitettu toimituksesta ja päätät palauttaa koko tilauksesi peruutusajan kuluessa, saat hyvityksen Reloden normaalien toimituskulujen mukaisesti.
Jos päätät säilyttää osan tilauksestasi, toimituskuluja ei palauteta. Peruutusoikeutta käyttäessäsi maksat palautuslähetyksen.
Hyvitykset
Tavoitteemme on käsitellä palautuksesi 5-7 arkipäivän sisällä. Voi kuitenkin kestää vielä 2-4 pankkipäivää ennen kuin palautus on suoritettu. Hyvitys suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytit oston suorittamisen yhteydessä. Poikkeuksena on, jos olet valinnut palautusportaalissa toisen takaisinmaksutavan, esimerkiksi lahjakortin.
Väärä tuote vastineeksi
Relode ei ole vastuussa tuotteista, jotka on palautettu meille virheellisesti. Jos tuote löytyy palautusvarastosta, voit pyytää sen palauttamista. Jotta Relode voi lähettää tuotteen takaisin sinulle, sinulta veloitetaan 199 kruunun toimitusmaksu ja muut hallinnolliset kulut.
Koko muuttuu
Me Relodella tarjoamme ilmaisia kokomuutoksia Ruotsin sisällä. Ruotsin ulkopuolella koon muutoksista peritään maksu. Näet maksun palautusportaalissa, kun rekisteröit palautuksesi. Heti kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet kokomuutoksesi, uusi tilauksesi lähetetään sinulle automaattisesti. Sinun ei siis tarvitse tehdä uutta tilausta. Huomaa, että emme voi taata, että kokoasi on varastossamme, vaikka olisit rekisteröinyt kokomuutoksen portaalissamme. Jos uutta kokoasi ei ole varastossa, kun käsittelemme kokomuutosta, hyvitetään täysi hinta.
VALITUS
Jos huomaat, että tuote on viallinen tilausta vastaanotettaessa, sinun tulee välittömästi ilmoittaa tästä Reloden asiakaspalveluun.
Kuluttajaostolain mukaan sinun tulee kuluttajana reklamoida viallisesta tuotteesta kohtuullisessa ajassa virheen havaitsemisesta, joka on kaksi kuukautta. Jos haluat tehdä valituksen, lähetä meille tilausnumero ja kuva viasta osoitteeseen hello@relode.se .
Jokainen valitus käsitellään ja arvioidaan manuaalisesti, joten päätöksen tekeminen voi kestää 14-30 päivää. Relode vastaa palautuksesta, jos valitus on hyväksytty.
Tapauksissa, joissa reklamaatio hylätään ja haluat palauttaa tuotteen, sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Jos haluat palauttaa tuotteen, se lähetetään takaisin 99 kruunun maksua vastaan, joka kattaa toimituskulut ja muut hallinnolliset kulut.
SMS MARKKINOINTI
Hyväksymällä Reloden SMS-markkinoinnin kassalla ja tekemällä ostoksen tai tilaamalla tilaustyökalujemme kautta hyväksyt säännöllisten tekstiviestien vastaanottamisen Relodelta (koskee tilaustasi, mukaan lukien hylätyt kassamuistutukset, tekstipohjaiset markkinatarjoukset ja tapahtumaviestit, mukaan lukien pyynnöt arvosteluja meiltä), vaikka matkapuhelinnumerosi olisi rekisteröity johonkin "älä soita" -luetteloon. Suostumus ei ole ostoehto.
Jos haluat peruuttaa markkinointitekstiviestien tilauksen, vastaa mihin tahansa meiltä lähetettyyn mobiiliviestiin STOP tai käytä viestissämme olevaa tilauksen peruutuslinkkiä. Emme veloita palvelusta maksua, mutta olet vastuussa kaikista palveluntarjoajasi tekstiviesteihin liittyvistä maksuista. Viesti- ja datarajoitukset voivat olla voimassa.
Meillä on oikeus milloin tahansa muuttaa, mitä lähettäjää (esim. puhelinnumero tai sähköpostiosoite) käytämme Palvelun käyttämiseen. Sinulle ilmoitetaan tällaisista tilaisuuksista. Hyväksyt, että mitään lähettäjälle lähettämääsi viestiä, jota olemme muuttaneet, mukaan lukien STOP-viestit, ei välttämättä vastaanoteta, emmekä ole vastuussa tällaisissa viesteissä esitettyjen pyyntöjen noudattamisesta.
Soveltuvan lain sallimissa rajoissa hyväksyt, että emme ole vastuussa Palvelun kautta lähetettyjen tietojen epäonnistumisesta, viivästymisestä tai väärästä toimituksesta. Tällaisissa tiedoissa olevat virheet ja/tai kaikki toimet, joita saatat tehdä tai olla tekemättä luottaen tietoihin tai palveluun.
Sinun oikeutesi yksityisyyteen on meille tärkeä. Voit tarkastella tietosuojakäytäntöämme TÄÄLLÄ määrittääksesi, kuinka keräämme ja käytämme henkilötietojasi. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä osoitteeseen Hello@relode.se saadaksesi lisätietoja.
FORCE MAJEURE
Ylivoimainen este syntyy, kun meistä riippumattomat odottamattomat olosuhteet estävät RELODEa täyttämästä näiden yleisten ehtojen mukaisia velvoitteita. Tällaisia olosuhteita voivat olla esimerkiksi luonnonkatastrofit, sota, lakot, sähkökatkot, tulipalo tai muut vastaavat tapahtumat. Jos nämä olosuhteet eivät ole lyhytkestoisia, sekä sinulla että Relodella on oikeus peruuttaa ostos välittömästi.
VIRHEET JA VÄÄRÄT TIEDOT
Valitettavasti, koska virheitä voi johtua inhimillisestä tekijästä, pidätämme oikeuden virheisiin tuotetiedoissa ja hinnoissa. Jos tapahtuu virhe, korjaamme virheen mahdollisimman pian. Tämä koskee myös sähköposteja, tekstiviestejä ja kumppaneitamme, kuten vaikuttajia.
KIISTAA
Tavoitteemme on, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä. Jos et asiakkaana ole tyytyväinen ostokseesi, pyrimme aina löytämään sinulle sopivan ratkaisun. Tapauksissa, joissa emme pysty ratkaisemaan tiettyä tapausta, suosittelemme, että otat yhteyttä ARN:iin (General Complaints Board) asian puolueettoman tarkastelun saamiseksi. Tavoitteemme on, että sinä asiakkaana olet aina tyytyväinen ostokseesi!
ONKO SINULLA LISÄÄ KYSYMYKSIÄ?
Jos tarvitset apua tilauksessa tai haluat ottaa meihin yhteyttä jostain muusta syystä, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen hello@relode.se. Vastaamme asiakkaillemme 2-3 arkipäivän kuluessa.